Blackra1n | WiFi, Youtube ve Maps Problemlerinin Çözümü


***Bu anlatımı hazırlayan aLTuu arkadaşımıza teşekkürler.

Adım 1: WiFi probleminizi çözmek için Ayarlar > Genel > Sıfırla > “ Ağ Ayarlarını Sıfırla ” işlemlerini uygulayın.

Adım 2: Birinci adımı tamamladıktan sonra telefonunuz yeniden başlayacaktır. Şimdi WiFi ile bağlantı kurabilirsiniz.

Adım 3: “Cydia” ya girin.

Adım 4: “Manage” butonuna tıklayın.

Adım 5: “Sources” butonuna tıklayın.

Adım 6: “Edit” butonuna tıklayın.

Adım 7: “Add” butonuna tıklayın.

Adım 8: Buraya “ http://apt.macosmovil.com ” yazın.

Adım 9: “Add Source” butonuna tıklayın.

Adım 10: Kaynak doğrulanacak ve yüklenecektir. İşlem tamamlandıktan sonra “Done” butonuna tıklayın.

Adım 11: “Search” butonuna tıklayın.

Adım 12: Buraya “Push Fix” yazın ve aratın.

Adım 13: Sonuçlar da çıkan “Push Fix” butonuna tıklayın.

Adım 14: “Install” butonuna tıklayın ve “Push Fix” in telefonunuza yüklenmesini bekleyin.

Adım 15: İşlem tamamlandıktan sonra telefonunuz yeniden başlayacaktır.

İşlemleri tamamladınız, güle güle kullanın…

Bu aşamaları tamamladıktan sonra ;

YouTube

Maps

This entry was posted in iPHONE TÜRKÇE. Bookmark the permalink.

5 Responses to Blackra1n | WiFi, Youtube ve Maps Problemlerinin Çözümü

  1. Halil says:

    Merhaba,
    Ağ ayarlarını sıfırladım ama WİFİ yine de aktifleşmedi.

  2. senol says:

    Hocam Ben YOUTUBE ye Giremiyorum. Siteniz Gayet Başarili Kutlarim.
    Turk Telekomun Yasakladiği Sitelerin Başinda YOUTUBE Geliyor Saten.

    Bunun için DNS Leri İPHONE de Nasil Değiştirebiliriz.

    Bu Konuda Resimli Anlatiminiz Olursa Çok Süper Olacaktir.

    SaygiLaR

  3. &2& says:

    Dnsyi 8.9.4.4

  4. diler says:

    selamlar, wi-fi sorunu bende de vardı, wi-fi ağlarını görmüyordu bu meret…
    ağ ayarlarını sıfırlayınca iphone otomatik restore konumuna geçti ve itunes isterim diye tutturdu, bilgisayara bağlayıp itunes’u açınca da restore edicem bir de ille de update edicem dedi, benim versiyon 3GS 3.1.2 jailbreakli, ve update etmenin kötü sonuçları olebileceğini öğrendim çok şükür, bu durumda ne yapmamı önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler…

  5. suskun says:

    Hocam Ben YOUTUBE ye Giremiyorum. Siteniz Gayet Başarili Kutlarim.
    helal olsun valla

Leave a comment